Повече онлайн, отколкото офлайн: TimoCom помага на Spedition IFL да спечели време
Операторът на борсата за товари и английска спедиторска фирма залагат на присъствие в мрежата
Еркрат, 26.06.2015 г. – това е познато на всеки спедитор: Телефонът на лявото ухо още от рано сутринта, в дясната ръка тефтер и химикал, за да може да записват бързо местата на товарене и разтоварване, факс машината на работното място, безброй телефонни разговори, които често са изтощаващи, почти без да остава време за кафе. Това ежедневие е познато и на Spedition International Forwarding Ltd (IFL). Тази фирма се различава от традиционните спедиторски фирми по това, че нейните служители намират време да мислят нестандартно.
Spedition IFL е модерна фирма със седалище в английския град Бирмингам,в която работят над 60 служители. Основният предмет на дейност е транспортни услуги в цяла Европа. Поръчките се обработват или от собствените спедитори, или се възлагат на външни спедитори, с които има изградено дългосрочно сътрудничество. Преди единадесет години IFL постъпиха нестандартно и оттогава използват борсата за товари TC Truck&Cargo® на TimoCom. Почти ежедневно спедиторите използват онлайн платформата, за да запълнят по-добре капацитета си. Освен това те използват транспортната директория TC Profile®, за да контактуват по-бързо с търговските си партньори. По този начин се намират и нови партньори и мрежата от контакти се разраства. IFL също така разполага и със складови площи, които се предлагат в складовата борса на TimoCom. Така се случва, че предприятията точно в Midlands се спират на офертата без дълго предизвестие.
TimoCom и IFL са още по-свързани
Благодарение на ефективното използване на борсата за товари, служителите на IFL печелят време. Винаги мотивирани да бъдат с крачка напред пред конкуренцията, те успяват да създадат нови работни процеси. Така например някои служители са активни в социалните медии. Платформите на социалните медии се използват не само за публикуване на актуална информация за фирмата, но също и за разгласяване на поверителна информация, респективно за обявяване на извънредни транспорти. Понеже IFL и с нейните служители са толкова уеб активни, за тях е съвсем логично да използват онлайн платформата на TimoCom по най-добрия възможен начин.
IFL има собствена Facebook страница, LinkedIn профил, издава бюлетин за клиентите и фирмен блог. Мениджърът по продажбите Анди Груб казва за това следното: „Ние сме толкова активни в социалните медии, за да можем да бъдем в още по-тесен контакт с нашите партньори. Ние се опитваме да свържем всички медийни канали заедно. И наистина понякога получаваме повече транспортни поръчки благодарение на това, че ни познават и от мрежата.
Понеже и двете фирми използват бюлетина на TimoCom, Facebook, Xing, Google Plus и Twitter за комуникацията си, те желаят да си сътрудничат за в бъдеще. Говорителят Марсел Фрингс вижда в това пресечни точки: „Според нас съвместни проекти с IFL са напълно възможни. Например може да обменяме линкове или да подготвяме съвместно статии. Този потенциал трябва да бъде проверен.“
Две модерни фирми показват, че в днешно време има смисъл да използваш предимствата на интернет.