Увеличете ефективността, намалете натоварването

В бързо развиващата се транспортна индустрия всяка минута е от значение. Благодарение на интегрирането на интерфейсите на TIMOCOM във вашата TMS/ERP система, можете лесно да прехвърляте данни между вашия инструмент за планиране и TIMOCOM Marketplace. По този начин спестявате време и избягвате грешки при работата на ръка заради времеемкото двойно въвеждане.

Накратко: Ето как работи обменът на данни с интерфейси

Какви са предимствата на интерфейса с TIMOCOM?

Без промяна на системата

Чрез използването на интерфейси можете да управлявате цялото иницииране на транспорта във вашата собствена система.

Пестене на време

Спестете време, като избягвате двойни записи и използвате автоматизирани процеси на търсене.

Намаляване на разходите

Благодарение на интелигентното и автоматизирано търсене вече няма да пропускате оферти, което означава, че винаги ще намирате най-добрия транспорт за вас.

Това казват клиентите за нашите интерфейси

Томас Коглер

Мога да спестя 8% от работното време на ден и служител с помощта на интерфейсите на TIMOCOM. Като при това гарантирам по-голяма прозрачност и удовлетвореност на клиентите.

Томас Коглер, основател и управител на Spedination GmbH

Какви интерфейси има TIMOCOM и за какво е приложението им?

TIMOCOM има 5 интерфейса, като интерфейсът „Борса за товари“ е разделен на два модула: „Въвеждане“ и „Търсене“.

Въвеждане в борса за товари

С интерфейса за въвеждане в борса за товари създавате оферти за товари във вашия логистичен софтуер и ги изпращате оттам до борсата за товари на TIMOCOM.

В какви случаи би ви бил полезен този интерфейс?

  • Въвеждате най-малко 100 оферти за товари в TIMOCOM на ден.
  • Искате да намалите до минимум ръчната обработка.
  • Искате да цифровизирате въвеждането на оферти за товари.
Интерфейс „Въвеждане в борса за товари“

Търсене в борса за товари

С интерфейса „Търсене в борса за товари“ можете чрез вашия логистичен софтуер да получите достъп до търсенето на товари в борсата за товари на TIMOCOM и да намерите подходящи оферти.

В какви случаи би ви бил полезен този интерфейс?

  • Търсите най-вече товарене при връщане чрез TIMOCOM.
  • Разполагате с превозни средства, чийто капацитет невинаги се използва напълно.
  • Вашите диспечери намират само лоши товари, които не са подходящи.
Интерфейс „Търсене в борса за товари“

Фирмен профил

С интерфейса „Фирмен профил“ можете лесно да импортирате необходимите данни за бизнес партньори от TIMOCOM във вашия логистичен софтуер.

В какви случаи би ви бил полезен този интерфейс?

  • Искате да потвърдите самоличността на нови бизнес партньори.
  • Искате да регистрирате нов потребител?
  • Искате да актуализирате данните на съществуващ бизнес партньор.
Интерфейс „Фирмен профил“

Транспортни поръчки

С интерфейса за транспортни поръчки изпращате и получавате съвсем лесно транспортни поръчки от Вашия логистичен софтуер с TIMOCOM Marktplatz. 

В какви случаи би ви бил полезен този интерфейс?

  • Винаги изоставате от доставчиците си при възлагането на услуги.
  • Искате да имате дигитално потвърждение на поръчката.
Интерфейс „Транспортни поръчки“

Проследяване на пратка

Интерфейсът за проследяване на пратката предоставя актуализации на състоянието, очакваното време на пристигане на пратката (ETA) и GPS данни на превозното средство директно във вашия логистичен софтуер.

В какви случаи би ви бил полезен този интерфейс?

  • Не искате да догонвате всяка актуализация на състоянието.
  • Имате нужда от автоматизация и планиране.
  • Искате винаги да можете да предоставите ETA.
Интерфейс „Проследяване на пратки“

Проследяване

Интерфейсът за проследяване ви позволява да следите стоките, проследявайки превозни средства чрез вашия логистичен софтуер.

В какви случаи би ви бил полезен този интерфейс?

  • Иматe много собствени превозни средства.
  • Не правите много поръчки чрез TIMOCOM, а по-скоро имате постоянни доставчици на услуги.
Интерфейс „Проследяване“

Кои интерфейси отговарят на вашите ежедневни задачи и предизвикателства?

Уговорете час за индивидуална консултация при нас - неангажиращо и безплатно. 

Често задавани въпроси от нашите клиенти преди внедряване:

Тъй като интерфейсът съществува между две системи, трябва да се направят определени настройки и за двете системи. В зависимост от доставчика на TMS/ERP, процесът е различен. Може да отнеме между 1 и 4 дни. 

Моля, свържете се с нас, ако се интересувате от преглед на интегрираните партньори.

Кажете ни кой е доставчикът ви на TMS/ERP. След това ще се свържем с вашия доставчик.

Да. Разполагаме с независими партньорски решения, чрез които можете да свържете вашата собствена TMS/ERP система към TIMOCOM.

И така, продължаваме: 

Професионална и техническа документация за разработка

в началото