Наградата за най-добра марка за 2014 г. в категория борса за товари получава TimoCom
Читателите на издателство ETM избраха TC Truck&Cargo® за най-добрата борса за товари
На тържествена церемония по връчване на наградите на 5 юни в Щутгарт, Кристоф Тесинга, маркетинговият директор на TimoCom, получи наградата „Най-добрата марка“ за борсата за товари TC Truck&Cargo®. Преди това в продължение на няколко седмици 7 403 читатели на специализираното издание EuroTransportMedia гласуваха за най-добрите продукти и услуги в транспортния и логистичен бранш.
TimoCom на първите местя до гиганти в бранша
Кристоф Тесинга, маркетинговият директор на TimoCom, смята за особена чест спечелването на наградата за „Най-добра марка“ в компанията на фирми като Mercedes, MAN и Michelin „Ние сме средно по големина предприятие, което се управлява от собствениците и което разработва, обслужва и разпространява всички свои продукти със собствени усилия. Да застанем на стълбичката на победителите рамо до рамо с гигантите в бранша ни кара да се чувстваме горди за това, че нашата работа е оценена по достойнство. От този връх искам да благодаря отново на всички читатели на ETM и потребителите на TimoCom! Впрочем, ние продължаваме да сме на ваше разположение.“ Така борсата за товари и товарни обеми TC Truck&Cargo® постоянно се усъвършенства и се разширява с нови полезни функции, като например новата насочена към потребителите платформа за проследяване TC eMap®. Тук могат да бъдат едновременно показани на една карта до 90 различни телематични системи. Освен това тази година ще бъде добавена възможност и за мобилен достъп, която ще направи възможно използването на програмата през приложение от смартфон и таблет.
Силен продукт, силна услуга
Според Тесинга, за да бъде една марка добра, не е достатъчно само наличието на добър продукт. В същата степен фирмата инвестира и в добро обслужване на клиентите. „Комуникацията с клиентите е предпочитаният метод за гарантиране на качеството. В отдела за обслужване на клиентите TimoCom има 50 международни служители, които са ежедневно на разположение по телефон, имейл или фейсбук. За нас е много важно да бъдем близо до клиентите, да можем да реагираме на ситуацията и да отговаряме на важни запитвания без голямо забавяне“, обобщава Тесинга.