12.07.2017

Мепин е новият маркетингов директор на TimoCom

IT компанията стартира нова маркетингова стратегия в цяла Европа

(5)

От 1 юли Пелагие Мепин е новият маркетингов директор на TimoCom – IT фирмата, която е оператор на най-голямата транспортна платформа в Европа. Тя идва на мястото на Кристоф Тесинга, който напусна фирмата по свое собствено желания в търсене на нови професионални предизвикателства.

На тази позиция Мепин ще носи цялостна отговорност за маркетинговата стратегия на TimoCom в цяла Европа и ще продължи да работи за цифровизацията и интернационализацията на продуктовия мениджмънт. Дипломираната икономистка разполага с 20-годишен опит на ръководни длъжности в областта на маркетинга в международни логистични фирми като Pfenning Logistics и Nagel-Group.

 

Първият официален ангажимент за TimoCom на Пелагие Мепин беше при връчването на наградите на ETM. В Щутгарт тя прие отличието за "Най-добра марка за 2017" от името на най-голямата транспортна платформа в Европа.

Изтеглете съобщение за пресата
в началото